tisdag 5 juni 2012

Avslut på avslut

Sista skolveckan och alla avslutningar har nu avlöst varandra under en tid. Konst, cirkus, gymnastik, musik, gitarr... I eftermiddag väntarde sista två, nämligen sonens musik och direkt därefter gitarravslutning.

Mina barn har ingen skolavslutning som på traditionellt svenskt manér sista skoldagen. Istället bjuds föräldrarna in under en av de sista musiklektionerna för att lyssna på barnen och fika tillsammans. 

Imorgon är sista hela skoldagen, sedan avslutas skolåret med två halvdagar. Inte mycket som återstår nu!

2 kommentarer:

  1. En så'n vacker bild. Jag lägger den på minnet inför kommande bildlektioner! Här pågår nedräkning för fullt, två arbetsveckor kvar till semester. Underbart!

    SvaraRadera
  2. Det min dotters självporträtt, jag är mycket imponerad och hon är själv väldigt nöjd med bilden :)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar. Tack :)